Sista praodagen

Hej på er!

Puuh, äntligen tid för lite andrum. Denna helg är minst sagt välbehövlig! Idag har det verkligen vart full rulle, nya beställningar hela tiden och det var bara kaos vid lunchtid haha. Och det var inte ''normala'' beställningar som en laxsallad, utan liksom en laxsallad utan pasta, lök, oliver plus fetaost, räkor och så vidare... Gud var så stressigt ett tag där! Men det gick bra trots allt. Hellre det än att inte ha något att göra alls :) 
 
Det var ju faktiskt min sista praodag idag, jag är riktigt nöjd över mina två veckor där och kommer nog faktiskt  gå tillbaka dit och fråga om sommarjobb till sommaren tror jag. När jag slutade fick jag dessutom en fin påse med en massa gott som müsli (som ser sååå god ut, jag själv som packade den igår haha), lemonad, fikabröd, rotfruktschips och så köpte jag även med mig lite gott bröd hem som jag fick rabatt på dessutom. 
 
Nu ska jag strax käka lite mat och senare träffa lite kompisar, planerna var egentligen att åka in till en typ ''fritidsgård'' och träffa folk från klassen men tydligen kunde ingen så jag och mina tjejer bestämde oss för att ses här istället, så ska snart iväg hem till Julia för lite tjejkväll o sånt ;) Så det ska bli mysigt! Var helt ärligt inte taggad på att åka in med bussen dit ändå haha... Vill bara stanna hemma just nu känner jag! Och vila upp sig efter denna veckan. 
 
Hoppas ni har det bra iaf, vi hörs imorgon! xoxo
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback