Sunday workout


Hello! Idag blev det ett biceps, triceps & bröst-pass på eftermiddagen. Medan pappa och Evelina var och spelade tennis med vår farbror. Det gick bra men som jag nämnt förut så är jag väldigt svag i biceps och har svårt att få in tekniken ordentligt. Men bara att öva och öva! Sänkte vikterna idag iaf och koncentrerade mig verkligen men det är svårt. Men var riktigt trött i armarna efteråt iaf så det är ju ett gott tecken!
 
På förmiddagen blev det en promenix med pappa men vädret är ju så fruktansvärt grått och trist idag så förrutom det har jag stannat inomhus idag. Efter gymmet dock så åkte vi och letade lite nya skor till mig och jag hittade ett par riktigt snygga och bekväma som jag blev himla nöjd med! Ska ha dessa som inneskor under praon men efter det kan jag använda de utomhus också :) Kan visa bild någon dag!
 
Men nu ska jag ta och laga lite mat så ni får ha det så bra, xoxo.
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback