Vårkänslor

 
Åh gud vilket underbart väder!! Är det inte fantastiskt? Nästan 14 grader varmt ute och strålande sol, kan inte tänka mig bättre väder just nu faktiskt. Tog en tidig buss hem från farmor imorse och när vi kom hem så gick vi ut en promenad, jag och syrran. Sedan släppte jag av henne på dansen och jag knallade hemåt igen, helt otroligt fint väder ute ju! När jag kom hem blev det iaf ett brännande magpass, heelt grymt! Skriver passet senare i ett annat inlägg :)
 
Sedan blev det lite lunch när pappa kom hem och nu ska jag snart gå ut och ta vara på det fina vårvädret. Senare ska vi in och spela badminton! Haha inget jag är speciellt bra på direkt men ska bli kul ändå. Annars tar jag bara vara på denna fina söndag och laddar upp inför ännu en ''jobb''vecka, hoppas ni också har en fin söndag finisar!♥
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback