Axlar & Mage

Hello! Måndagen är avklarad och bara tisdagonsdagtorsdagfredag kvar innan det är helg igen haha... Ska dessutom till Liseberg i helgen så har något att se fram emot även kommande helg :)

Idag hade vi hemkunskap sista lektionen och det blev ju väldigt bra uppladdning inför ett gympass, axlar och mage som är rena favopasset blev det och glädjen fanns där genom heeela passet. Så sjukt bra gick det och känslan när man höjer vikterna i flera övningar är ju oslagbar, SÅ KUL. Bara körde tills både axlar och mage brännde och det var verkligen riktigt roligt. Härligt med såna pass!
 
Nu ikväll har jag pluggat lite och... Ja inte så himla mycket mer än det faktiskt haha. Men nu är det inte långt kvar till sommarlov! Bara att härda ut, xoxo.
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback