Banana split


Detta är seriöst så grymt gott. Banana split. Dela bara 1 banan i två delar, bre på lite jordnötssmör, mixa ihop jordgubbar och kvarg och sedan toppa det på bananen. SÅ GOTT. Och så enkelt. Och nyttigt. Och bara underbart. O så ett glas med kallt isvatten med lime i, perfekt. 
 
Idag har det blivit en riktig friluftsdag kan jag säga! Vi kom fram till att vi har sprungit/gått/joggat så mycket som 2.5 mil minst under denna dag. På morgonen skulle vi ha vart på badhuset men när vi kom dit insåg vi att man fick gå en promenad istället för att bada, så det gjorde jag, Frida och Emelie, i ca. 50 minuter. Sedan åt vi lite matsäck som vi hade med oss, världens godaste skaldjurssallad med ägg o massa gott. Sedan gick vi till en skog som vi inte visste vart den låg, vilket ledde till att vi såklart gick vilse haha... Vilket innebar att det också tog ca. 45 minuter för oss när det egentligen skulle ha tagit 20-25 kanske? Sedan skulle vi oritentera i två timmar, vilket faktiskt gick myyycket bättre än vad jag hade trott. Det flöt faktiskt på rätt bra och det var inte lika svårt som jag hade föreställt mig :) Efteråt var vi både törstiga och trötta, så tog första bussen hem och det var så himla skönt att komma hem haha... Väl hemma så gjorde jag lite gott mellis som ni ser, hungrig var jag verkligen efter att ha rört på sig så mycket. Och trots det så är jag hungrig nu igen haha... Alltid hungrig ;)
 
Men hur som helst, pappa fyller år idag så vi ska strax ut och käka på restaurang! Ska bli väldigt mysigt och säger återigen grattis till bästa pappa♥
 
Önskar er en bra onsdagskväll, xoxo.
 



Kommentarer
purposes.blogg.se säger:

kan förstå att det var skönt att komma hem haha xD

och btw, bilden och bildtexten, ser så gott ut :DD

2015-05-22 | 11:05:09
Bloggadress: http://purposes.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback