Liseberg



Hello! Igår blev det inga inlägg av den enkla anledningen att jag glömde, hur knäppt haha? Hade liksom fullt upp med andra tankar i huvudet och bloggen fick helt enkelt en dags vila. 
 
Men hur som helst, måste säga att jag mår verkligen helt toppen just nu. Är bara så himla glad på livet och lycklig. Det känns riktigt underbart! Vilket även leder till att träningen går toppenbra också, för en bra inställning och att redan innan passet känna sig lycklig, det gör så mycket. Idag blev det rygg&biceps efter skolan och gick riktigt bra, fick väldigt bra kontakt och det var väldigt roligt :)
 
Imorgon ska jag dock till Liseberg med mina kompisar! Ska verkligen bli så sjuukt kul och är även väldigt nervös eftersom jag har lovat att åka Atmosfear, o jag har inte ens åkt fritt fall! Så jaa jag kommer nog dö lite hehehe.... Men kommer bli riktigt kul tror jag och även om det enligt prognoserna ska regna tror jag det blir en toppendag!♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback