Min helg i bilder

Okej, som rubriken lyder tänkte jag nu visa lite bilder från helgen. Var som sagt i Stockholm från igår till idag. Har vart en riktigt mysig helg måste jag säga och kändes skönt att komma iväg ett tag. Älskar Stockholm så extremt mycket! På förmiddagen gick vi lite i affärer och efter lunch någon gång drog vi till grönan, vi åkte en del och det var riktigt roligt hihi. O så åt vi dessutom jordgubbar doppade i belgisk choklad, lyx!
På kvällen gick vi ut och åt på en italiensk restaurang! Superdupermysig restaurang verkligen, Michelangelo i gamla stan, tips! För mig blev det pasta med strimlad oxfilé i krossade tomater med basilika, såå gott.
O så blev det söndag och dags för hotellfrulle! Åhh älskar hotellfrulle så extremt mycket, för mig som är en riktig frukostälskare så är det ju rena drömmen med en stor buffé med allt möjligt gott, där man bara kan äta hur mycket man vill! Förrutom det på bilden blev det även äggröra och ägg, o så lite mer kalkon och sånt också hehe. Mums! Var ju garanterat mätt när man gick därifrån iaf haha...
Idag efter en promenix och en sväng på Intersport, tog vi tåget hem igen. Väl hemma blev det en springtur, riktigt skönt idag faktiskt. Gick väldigt bra även om det var jobbigt. Efter det blev det en riktigt smarrig söndagsmiddag kan jag lova, grillad kyckling med rotfrukter i ugn och en massa sallad, helt galet gott ju! 
 
Summan av kardemumman så har jag haft en väldigt lyckad och mysig helg med familjen. Och ni måste tro att det enda vi har gjort är att äta haha... ;) Men nu är det dags för vardag igen i tre dagar innan helgen kommer tillbaka, skönt med kort vecka iaf. 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback