Naturgodis

Hej fina ni! Idag är det söndag vilket innebär dag 4/4 av ledighet. Idag blir det en vilodag för mig, tränat 7 dagar i rad nu och trots att hjärnan känner att den vill träna så vet jag om att kroppen behöver få vila ut helt och hållet för en dag :) Så det är precis vad jag tänker göra idag, möjligtvis ta en promenix senare men annars blir det en ta-hand-om-mig-själv-dag idag! Måste även plugga en hel del tyvärr eftersom jag har prov i veckan, inte superkul men har inget val och har ingen lust att sitta heeela kvällen imorgon. 
 
Igår blev det iaf ett gympass som sagt, för axlar, mage och även någon övning för triceps. Gick grymt bra och testade faktiskt lite nya övningar, några nya favisar faktiskt :) Den bästa träningsvärken enligt mig är i magen dessutom! Triceps är något jag inte tränar speciellt ofta längre, vet inte riktigt varför men tycker bara inte att det är superkul. Men ska försöka slänga in något tricepspass i veckan framöver, även bröstträningen slarvar jag med så det får jag verkligen ta tag i nu! 
 
Efter passet blev det som sagt stan med syrran och på kvällen var vi hemma hos farmor och sov över där. Köpte med mig lite naturgodis hem från stan och guuud va gott det var! Skulle kunna äta hur mycket som helst av just naturgodis, jag älskar choklad och jag älskar nötter. Finns det då något bättre än just naturgodis då eller? Tror faktiskt inte det. Plus att det blir så himla mycket godare att unna sig något gott på lördagkvällen om man ätit hälsosamt resten av veckan♥ Ni har hört det tusen ggr förut, men det är faktiskt viktigt att inte vara för strikt med kosten, jag brukar alltid lyssna på mig själv ochvad jag vill ha just för stunden. 9/10 gånger vill jag äta hälsosamt för att jag mår bättre och för att det ofta är godare, men är såklart väldigt svag för vissa onyttigheter också. Så därför gillar jag att unna mig något onyttigt på t.ex. lördagskvällen, eller vilken kväll/dag jag vill. Balance is the key♥
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback