Never skip legday


Japp då var även onsdagen över, helgen börjar smyga sig runt hörnet haha. Men har vart en väldigt skön dag idag iaf för vi har inte haft mer än en lektion, resten av dagen har vi gått på NASA-utställningen, kollat på en film om rymden och vart i stan typ. Så vi käkade även på stan och på eftermiddagen när vi hade slutat så drog jag till gymmet för ett benpass. Gick verkligen sjukt bra idag, bättre än ett riktigt kanonpass t.o.m. haha ;)
 
Såhär såg passet ut:
Squats:
20 kg 15x2
50 kg 10x1
60 kg 7x1
65 kg 5x2
50 kg 10x2
 
Raka marklyft:
20 kg 15x2
30 kg 12x4
 
Bulgariska utfall i smithen:
ca. 30 kg 10x4/ben
 
Cable kicbacks:
Raka: 18 kg 10x2/ben
Sneda:14 kg 10x1/ben
 
Press i assisted chins-maskinen:
64 kg 10x4/ben
68 kg 10x1/ben
 
Djupa squats med kettlebell på step-up:
20 kg 10x4
 
Avslutade med lite squat jumps.
 
Röd som en tomat och svett som rann, riktigt vacker var man efteråt haha... Eller inte ;) Ett grymt bra pass helt enkelt och är taggad på att inte kunna gå på 1 vecka eller sådär, dvs. till nästa legday haha...
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback