Matdagbok: Måndag

Hej på er! Har blivit en ganska lång bloggpaus nu, har haft så himla mycket annat men nu har jag massa inspiration till nya inlägg samt videos! Hoppas att jag bara får tiden till att publicera allt. Kommer skriva av mig mer i ett kommande inlägg! Nu tänkte jag i alla fall dela med mig av denna måndagens mat o tränings-dagbok. Andra november, vilket betyder andra dagen på min lilla ''utmaning''. Den senaste veckan/veckorna har vart väldigt slapp ang. träning och mat. En hel del onyttigheter och ytterst lite träning. Men det har gett mig mer motivation och nu är jag på banan igen! Har hur som helst utmanat mig själv att utesluta godis, snacks och andra ''sötsaker'' hela denna månaden. Dvs. äta så nyttigt som möjligt under november. Vissa saker går ju inte att styra över själv, men det jag syftar mest på är väl ''lördagsgodis'' och snacks, fika osv. om ni förstår...
 
Häng gärna på om ni har lust :D Nu kör vi!



Frukost: Banan o kokosgröt, toppat med kvarg, bär o müsli

Lunch: Skolmat (kycklinggryta med bulgur)
 
Mellis: Smoothie på hallon, banan o kvarg toppat med paulúns müsli
 
Träning: Rumpa o mage (hemma)
 
Middag: Lax med potatis o broccoli
 
Kvällsmål: Kvarg med äpple o jordnötssmör
 
Hade en challange under oktober också, att inte äta något jordnötssmör på hela månaden! Trodde aldrig jag skulle klara det men jag gjorde det! Var därför extra underbart att få toppa kvargskålen igårkväll med en klick nötsmör ;P
 

Kommentarer
Nora säger:

Hej vad smarrigt det ser ut!!;)) kika gärna in på min blogg, vi kanske har nåt gemensamt vem vet?? Kramis ha en bra dag

2015-11-02 | 22:41:38
Bloggadress: http://noraabergman.blogg.se
Anonym säger:

Hej vad smarrigt det ser ut!!;)) kika gärna in på min blogg, vi kanske har nåt gemensamt vem vet?? Kramis ha en bra daghttp://noraabergman.blogg.se

2015-11-02 | 22:42:27
Bloggadress: http://noraabergman.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback