Autumn breezes



Älskar hösten. Det är verkligen den mysigaste årstiden. Löven återgår till sina underbara, vackra färger, med varma toner och det känns som att leva i en tumblr-värld. Det är dessutom äntligen ''okej'' att längta som bara den till julen. Det blir allt kyligare och lättare att andas. Promenaderna blir allt mer magiska och man får klä sig lager på lager. I mysiga och varma kläder. I fina höstiga färger. Det blir mörkt tidigare och man kan tända en massa doftljus och bara mysa. Teét och gröten blir allt godare och man kan sitta ner på morgonen, se det varma téet bara ryka och låta händerna vila runt temuggen så att värmen bara sprider sig i hela kroppen. Känna ett lugn som man inte känner annars. Bara kunna andas ut en sekund innan det är dags att ge sig av till skolan. Dessutom blir instagramflödet allt mer färgfullt, mer varma toner som man blir alldeles glad och fridfull av... Orange, röd, gul... Det är äntligen okej att bara sitta inne för en dag, värma sig under täcket, kolla ut på världen utanför, med en kopp te i knäet, massa doftljus runt omkring sig och bara... Känna hur min kärlek för hösten bara tar över.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback