Stockholm

 
 
 
En helt gryyym dag i underbara Stockholm med världens finaste vänner är nu avklarad och jag är hemma igen. En extremt lång dag kan jag lova, känns knappast som att det var imorse som klockan ringde vid halv fem och det var dags att gå upp och fixa sig. Men det var det, och runt niotiden var vi i Stockholm efter en bussresa och det första vi gjorde var att besöka Starbucks. Första gången i mitt liv och andra gången någonsin som jag dricker frappé. Går ju knappast att jämföra med mc donald's frappé... Sååå god♥ Jag valde smaken chocolate cream chip, dvs. en utan kaffe. Helt otroligt smarrig hihi. 
 
Sedan blev det en massa shopping hela dagen. Köpte inte hur mycket som helst dock p.g.a. att det blev en ganska spontan tripp till Stockholm. Vi bestämde oss liksom för ca. 1 vecka sedan, så hann inte direkt samla ihop några mängder med pengar innan. Men är sjukt nöjd över det jag köpte iaf och har haft en helt underbar dag i vilket fall som helst! Går ju inte direkt att ha tråkigt när man är med sina bästisar hihi. 
 
Blev en lunch på Jensen's bofhus, himla smarrigt! O så tog jag dessutom en iste på Tea story innan vi åkte hem. De gjorde den på beställning och innehöll bara naturliga ingredienser. Jag valde smaken kiwi/äpple och det var grönt te med färska frukter, mynta, passionssirap b.l.a... Himla fräscht och gott, o inte för sött eller sliskigt som vissa isteér kan vara. Så det är ett tips om ni är i Stockholm, finns i gallerian!
 
Nu är jag hemma iaf och efter att inte ha ätit något sedan ett (kom hem vid strax efter nio) så insåg jag att jag inte bara var lite hungrig hehe, slutade med att jag åt upp hela kylskåpet och lite till haha... Nej men skönt att vara hemma och är helt slut efter en heldag i Stockholm och efter att ha vart uppe så länge. Ska bli otroligt skönt att få sova äntligen... Godnatt & sovgott finisar♥
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback