Nyttigare snacks till fredagsmyset

Färska svenska jordgubbar, sådär perfekt söta och saftiga. Naturella cashewnötter, ja behöver jag säga så mycket om det? Cashew är ju alltid typ asgott. O så ar vi de där små bollarna där till höger. Questpuffs var det ja. Om ni bara visste hur gott! Perfekt krispiga och söta, proteinrika och gjorda på endast en ingrediens! Reprisat inlägg från i somras, men eftersom helgen ändå börjar närma sig tyckte jag att jag gott kunde ta o bjussa på ett sjukt enkelt och lite nyttigare alternativ till fredagsmyset. För dessa små puffs är helt klart värda att reprisa om man säger så...
♥1 valfri questbar
 
Sätt ugnen på 200 grader. Skär baren i 40-80 bitar, beroende på vilken storlek du vill ha. Jag skärde kanske runt 60-70 bitar, och ja ni ser ju hur de ser ut på bilden. Rulla sedan varje bit till bollar, bred ut på en plåt täckt med bakplåtspapper. In i ugnen i ca.4-5 minuter. Ha koll så att de inte blir brända! Ta sedan ut och låt svalna ett tag. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback