Saturday




 
Denna lördag har vart en riktig ''vara hemma och inte göra nånting''-lördag. Var ute och fotade en sväng med syrran i förmiddags. Blev en hel del bilder, ca. 350 stycken hehe. Kommer fler bilder framöver lovar jag, även på syrran. Efter det har jag b.l.a vart ute på en powerwalk, tränat lite kort och lagat middag. Blev lax toppat med fetaost, sötpoatatis, potatis, palsternacka och lök i ugn med sallad till det. Galeeet gott verkligen! 
 
Nu blir det strax lite soffhäng med en påse godis, är ju lördag faktiskt hihi. Hoppas ni får en bra kväll finisar♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback