Glädje & Motivation + dagens benpass

Första bilden från idag och andra bilden från gårdagens pass.
 
Jag är så himla lycklig, mitt liv är verkligen så himla fantastiskt just nu. Hela början av 2016 har vart helt sjukt bra, alltså på riktigt den bästa tiden av mitt liv. Jag har nog aldrig vart såhär lycklig och taggad på livet som jag har vart (och är) under 2016. Det känns så himla bra. Visst, klart man har sina små motgångar då och då, men så kommer det ju alltid vara, det undankommer man ju inte. Men det känns verkligen som jag har hittat så himla rätt, och jag har hittat mig själv liksom. 
 
Gårdagen var helt fantastisk, jag fyller år på tisdag och man kan ju lätt säga att jag har världens underbaraste vänner och pojkvän alltså.. Kommer berätta mer om det i en video framöver men de överraskade mig verkligen något enormt haha♥ Och så fick jag en jättehärlig kväll med tjejerna, vi käkade spicy hot, snackade hela kvällen och var även ute på lite äventyr hihi. 
 
Har även blivit två väldigt lyckade gympass nu, både igår och idag. Igår körde jag axlar och armar, och avslutade med 20 min svettig cardio. Idag fick det bli ett benpass, är ledig både måndag och tisdag från skolan eftersom det är studiedag. Fick nytt personligt rekord i squats också! 95 kg tihi. Nu är det inte alls långt ifrån 100! Fatta vilken känsla, att klara 100 kg squats... Längtar♥
 
Uppvärmning: 5 min trappmaskin
 
Squats:
20 kg 20x1
60 kg 10x1
70 kg 10x1
80 kg 6x1
90 kg 3x1
95 kg 2x1 (PB)
70 kg 10x3
 
Squats på step up med kettlebell: 24 kg 15x4
 
Utfall i smith: 25 kg 10x3/ben
Squats med fötterna långt fram i smith: 35 kg 10x4
Vadpress i smith: 55 kg 10x4
 
Superset:
Cable kickbacks: 16 kg 
Cable stående legcurls: 16 kg
10x3/ben
 
Rumpmaskin ? (Haha vet inte vad den heter..):
50 kg 10x1
30 kg 10x1 (blev som ett dropset typ heh)
Legcurls (maskin): 60 kg 10x1
Benspark (maskin): ? kg 10x1
 
Eftersom jag tränar på factory fitness så är maskinerna lite annorlunda, de är uppbyggda på ett annat sätt och det rekommenderas att man bara ska köra ett set på en maskin. Och om man kör så hårt man kan på det setet så räcker det faktiskt gott och väl, iaf om man kör det efter själva benpasset heh... Vadå skakis?
 
 

Kommentarer
Emilie Levinsson säger:

Åh nocco! Så gott!*-*

2016-04-11 | 20:25:23
Bloggadress: http://loveyourbody.blo.gg/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback