Recension: Proteinpulver

Jag tänkte göra en liten mini-recension av de tre smakerna jag testat av proteinpulvret från body science. Beställer det på MMsports. Har bara hunnit testa dessa än så länge, eftersom jag vart lite feg och beställt samma smak flera gånger, då jag vill vara säker på att den är god hehe... Men är taggad på att testa allihopa nu!
Tro det eller ej, men första gången jag smakade denna var faktiskt idag! Jag hade väl egentligen inga direkta förväntningar. Jag gillar banan, jag gillar choklad, absolut. Men jag visste inte riktigt om smakerna verkligen skulle gifta sig? Men alltså, denna får lätt högsta poäng av de jag hittils testat! Smakar som såna där bananaskids man åt när man var liten hihi. Oskar älskade den också, snäll jag är som tog med en portion till honom också haha... Sjukt god verkligen! Helt klart en ny favo♥
 
Detta var min favorit fram tills idag heh. Jag har beställt denna gång efter gång eftersom att jag tyckt den vart så god. Det kanske låter som det skulle vara mörk choklad men enligt mig så smakar det bara som vanlig choklad. Jag har dock inte smakat vanliga chokladsmaken så kan inte jämföra med den, men jag skulle gissa på att denna smakar ''mer'' choklad eller vad man ska säga. Smakar verkligen som oboy skulle jag säga, speciellt om man blandar med mjölk♥ Riktigt god iaf och den kommer inte speciellt långt efter bananchokladen!
Denna har jag beställt hem en gång förut, och den är verkligen jättegod också! Dock föredrar jag choklad mer, chokladälskare som jag är hehe. Men den smakar typ som jordgubbsmjölk som man också drack när man var liten, fast med blåbär istället såklart! Väldigt god att dricka som den är med vatten, men ännu godare med mjölk... Asså omg, känns synd att sätta denna på sistaplats eftersom denna är drömgod också.. Om ni gillar blåbärssmak mer än choklad lär ni älska denna!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback