Kostschema

Nu har jag skrivit ett kostschema till mig själv, som jag ska börja följa på fredag (1 april) fram till juli. Dvs. tre månader. Jag kände liksom att jag vill utmana mig själv, ser verkligen fram emot detta så himla mycket. Jag vet att det kommer bli svårt som bara den, men jag vet att jag kommer att klara det. Jag ska visa mig själv att jag kan göra det.
''A goal without a plan is just a wish''
Det är ju hur enkelt som helst att bara säga att man vill uppnå något speciellt, jag menar, hur många av oss har inte sagt: åhh vill också göra det där/se ut så där/vara så där duktig osv... Men utan en plan så går det ju inte! För att nå mina mål måste jag göra något sånt här för att klara det. Nu kör vi!
 

Jag ska undvika:
⦁ Godis
⦁ Snacks
⦁ Fika/glass
⦁ Läsk (även light)
⦁ Sylt o onyttiga såser
⦁ Ost på vardagar
⦁ Smaksatt yoghurt
⦁ Vitt bröd
⦁ Honung/torkad frukt (iaf försöka undvika så gott det går)
⦁ Annat som innehåller mycket socker/är uppenbart att det är onyttigt

 

I skolan och även hemma ibland kanske det inte alltid är så lätt att äta 100% nyttigt, jag menar om det är t.ex. pannkakor i skolan eller liknande kanske man inte alltid kan göra något åt det. Men så gott jag kan iaf! Sedan har jag skrivit en massa mer som jag ska göra osv... T.ex. att jag ska försöka få in 5-6 pass i veckan, varav 2 benpass och sen träna resterande muskler minst 1 gång/vecka. Före varje benpass 5-10 minuter cardio och efter de andra passen 15-20 minuter cardio. Och så en hel del om maten osv. Om ni är intresserade skulle jag kunna skriva ut mitt lilla ''kostschema'' här på bloggen men då får ni säga till♥

 
 In i följ min träningsinsta om ni vill, @fitnessbyjennifer

 


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback