2013 snart!

Godkväll!
 
Jag är ledsen för att jag inte gjort något inlägg försen i förmiddags men jag har inte haft tid alls!
Vid två var vi hos mormor och åt lite mat och sen fikade vi lite efter det också. Gott kan jag iaf säga att det var! Mormor lagar alltid så god mat :)
Vid fyra ungefär satte vi oss i bilen och åkte in till stan, kvart i fem skulle vi nämligen hämta ut biobiljetterna. Men filmen började inte försen kvart över fem. Vi köpte lite läsk under tiden.
Jag kan säga att filmen var jätterolig! Vi såg Sune i Grekland och jag kan absolut rekommendera er att se den, riktigt bra var den! 
Efter filmen åt vi en varsin cheeseburgare på Mc Donald's och sedan åkte vi till coop för att handla lite. 
 
Längtar väldigt mycket tills imorgon! Vid fyra skulle vi gå den såkallade ''Nyårspromenaden'' inne i stan och när klockan är sex skulle det smällas lite raketer också. 
När vi kommer hem ska vi äta lite gott och senare på kvällen blir det lite rakter och så. Kommer bli jättemysigt och väldigt trevligt med ett nytt år, ska ta och skriva ner lite nyårslöften, planer och mål med det nya året. Kul att sedan om ett år blicka tillbaka på sina nyårslöften och mål och se om man klarat av något. Och så kan det alltid vara kul att skriva ner dåliga och bra saker med året som gått! 
Bild från weheartit. 

Kommentarer
il romanista säger:

fin bild!

2012-12-30 | 21:33:45
Bloggadress: http://ilromanista.se
Hannie säger:

Verkar som att Sune i Grekland verkligen är jättebra och poppis! Alla mina kompisar ser den (förutom jag, måste väl ta o se den då! ;)) o typ alla bloggar jag läser, personerna där, ser den! Måste nog ta o boka en biljett eller kanske gå med en kompis! :)

2012-12-30 | 23:04:31
Bloggadress: http://cinderellahannie.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback