Julklappar

Jag tänkte ta och visa lite saker jag fick i julklapp, fick dock inte med precis allt på bild men hoppas ni förstår det. Fick otroligt mycket i julklapp i år, väldigt mycket fina saker! Är hur nöjd som helst!
  • Pälsväst (fusk såklart)
  • Två pyamas
  • Stereo
  • Ett linne
  • En t-shirt
  • Örhängen
  • Lypsyl
  • 100 kronor
  • Handduk med breaking dawn
  • Duschtvål
  • Sminklåda
  • Böcker
  • Underkläder
  • Julkort från lillasyster :)<3
  • Nagelstickers och nagellack
  • Morgonrock
Stereon är också RIKTIGT bra ljud och har väldigt många funktioner, vill inte ens veta vad den kostade hehe ;)
 

Kommentarer
Karen säger:

Åh tack! Du fick också jätte fina saker!:)

2012-12-28 | 18:48:12
Bloggadress: http://karengainza.blogg.se
Johan säger:

Som den tekniknörd jag är så måste jag ju fråga vad det är för stereo? :)

2012-12-28 | 22:36:03
Bloggadress: http://schumacher4ever.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback