Om mig- inlägg

Japp, då var det dags för ett litet inlägg om mig själv. 
 
Jag heter Jennifer och jag är 12 år gammal, jag kallas för Jenna ibland så jag tyckte det kunde vara ett rätt bra bloggnamn. Jag går alltså i 6an tillsammans med mina fina vänner.
Jag startade denna blogg för att dela med mig av mina foton, min vardag och mina tankar och ideér. Det kan ibland t.o.m vara så att jag har ett helt inlägg i huvudet som bara snurrar runt runt så jag tyckte det var kul att kunna få skriva ned det jag vill ibland :) 
Jag har väldigt många intressen men några av de är foto och redigering, baka,  teckna, träna, dans, musik, sjunga, skönhet, kläder och shopping, pyssla, pingis, naglar, ridning och väldigt mycket mer!
Jag kommer blogga några av de saker jag nämnde ovan, men kan tyvärr inte blogga om alla sakerna hehe. 
 
Jag lyssnar på väldigt mycket olika musik, men bland annat 1D, Duffy, Frida Amundsen, Paramore, Jessie J, Cher Lloyd och massa mer.
Musik är något jag verkligen brinner för, kan inte klara mig utan musiken. Den betyder väldigt mycket för mig, lyssnar jämt på musik. Men jag sjunger också heeeela tiden haha. Vi har en gitarr och orgel hemma så ibland sitter jag och klirrar på gitarren även om jag inte kan spela gitarr alls haha! Men orgeln spelar jag på rätt ofta och försöker lära mig lite, har nämligen en pappa som är helt otrolig på orgel, om han har hört en sång på radio eller så och tycker den är bra kan han sätta sig ner och spela den som ett proffs utan noter och allt, han är bäst!
 
Dansar även discodans en gång i veckan, just nu är det dock uppehåll men det börjar sen i slutet av Januari. Funderar på att börja tävla tillsammans med min kompis också :)
 
Jag shoppar väldigt mycket också, älskar kläder och shopping supermycket! Jag tycker det är kul att sätta ihop en massa grymma outfits och skulle kunna ha det som jobb haha. Min stil är dock rätt bekväm, men varierar rätt mycket från dag till dag. Älskar dock sneakers, typ de enda skor jag använder, har dock inte så många just nu men fler blir det!
Är även heeelt galen i något annorlunda, nämligen OST! Haha det kan vara det godaste jag vet, skulle helt ärligt kunna köpa hem en ost för en fredagskväll att sitta och mumsa på, och jag lovar... Den skulle vara slut efter bara en halvtimma haha ;P
 
Ja men det var väl ett litet inlägg om mig själv där också, kan tyvärr inte få med precis allt om mig själv för då skulle jag sitta här hela natten och skriva haha.
 
Här har ni även lite bilder som kanske kan sammanfatta mig själv lite :)
Pyssel pyssel!
En av mina tusentals outfits, lite så här är väl min stil. Använder dock kepsen alltför lite men ska se till att använda den sedan när det blir lite varmare ;)
Foto och bildbehandling.
Sneeeeakers <3
Baki baki.
Teckna. 
Naglar.
Bild från weheartit. 
 
Haha blev en riktig bildbomb också! Ett långt inlägg också som tog en hel timma, men det var det värt ;)
 
 

 
 

Kommentarer
Kelly & Ella säger:

Sv; Härligt! Lycka till :D säg till när du följer på bloglovin!

2012-12-27 | 23:25:38
Bloggadress: http://kellas.blogg.se
altin säger:

Va gärna med i veckans blogg!;) altinsphotos.blogg.se/2012/december/veckans-blogg-2.html#comment

2012-12-28 | 01:29:46
Bloggadress: http://altinsphotos.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback