En helg i skärgården

Jag hann aldrig säga i fredags att jag skulle bort över helgen och att jag inte skulle ha möjlighet att uppdatera, jag beklagar så men jag hade inte tid!
Men jag var hos min stödfamilj och igår åkte vi till deras sommarhus i skärgården och sov över en natt. Väldigt mysigt! Och idag kom vi hem och när jag packat upp så hoppade jag direkt i träningskläderna och körde ett träningspass i en timma. Väldigt härligt, svettigt och sjukt jobbigt, men sjukt kul! 
När jag kom ut ur duschen kände jag lukten av mat, ikväll blir det oxfilé med tzatsiki, verkligen inte dåligt en söndag! Lyxigt värre. Men jag tror maten är klar vilken sekund som helst så jag ska ta och kila upp för att hjälpa till lite.
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback