Friends are more worth than millions of diamonds

Tumblr_ml5c2cua4c1rjgcwjo1_500_large
Alltså jag älskar mina vänner så himla mycket! Jag har så många underbara vänner som jag vet alltid finns där och som alltid stöttar mig när det behövs. Mina allra bästa vänner är Amanda, Julia och Emelie. De är så underbara. Vi kan skratta tills tårar rinner ner för kinderna och prata i timmar om ingenting. Och ha de allra bästa sleepovers. Snacka och skratta så vi knappt vet vad vi ska ta oss till hela natten. Sova kan man ju göra en annan dag (natt) haha... Ha riktiga tjejsnack och prata om allt. Vi förstår varandra så bra också! Vi har så himla många bra minnen tillsammans. Ni är alldeles för underbara för att jag kan förstå att ni är mina vänner. Mina. Jag är så lyckligt lottad. Vi har vart vänner länge och vi har lovat varandra att vad som än händer ska vi hålla ihop tills vi blir gamla. Aldrig någonsin ska det finnas något som kan hindra oss från att alltid vara bästa vänner. 
Nu till hösten börjar vi ny skola och ny klass. Vi kommer säkert få mycket nya vänner. Men vi har lovat att det alltid ska vara vi som är allra bästa vänner. 
Jag älskar er mina underbara vänner, Amanda, Julia och Emelie. Ni är bäst! ♥♥
En sjukt tråkig bild från vår sleepover för ett tag sedan. Men Emelie vill aldrig vara med på bild så jag fick ta den iaf hehe :P
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback