Valborg

God eftermiddag allihopa! Eller ska jag säga god valborg?
 
Idag har jag vart i skolan som vanligt då. Kom hem för ett tag sedan och Julia, Emelie och Amanda kommer om en halvtimma ungefär. Jag har lite att göra innan de kommer så jag kan säga att det måste gå undan att skriva detta inlägg. Hur som helst ska valborg firas med mina fina vänner. Amanda och Emelie ska sova här i natt och Julia åker hem sent ikväll/inatt hehe. 
Vi ska ner till majbrasan ikväll och så ska vi ha det grymt kul. Tjejkväll wiiee. Är så taggad! 
Vi får väl se när jag bloggar nästa gång, antagligen inte så mycket mer idag om vi inte lägger upp någon video då förstås. 
 
Hoppas ni får en lika grym valborg som jag tänker ha så ses vi imorgon troligtvis!
 
Har haft krull nu i två dagar, älskar det ♥

Kommentarer
Ellen säger:

Älskar verkligen ditt hår!! Så himla härligt! Skulle vara kul om du tittade in på min blogg och kanske lämnade en kommentar? Kram :)

2013-05-01 | 12:50:07
Bloggadress: http://ellenharen.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback