Vårkänslor

Imorse när jag vaknade åt jag lite god frukost som bestod av kvarg, fil och müsli. Mums! En bra frukost på morgonen gjorde att jag tog mig igenom hela förmiddagen av första skoldagen efter lovet. Eller inte exakt kanske, för när det började närma sig lunch var jag hungrig som bara den och dessutom började huvudvärken smyga sig fram... Inte jättekul så när jag kom hem tog jag en huvudvärkstablett och det lite lugnt. 
 
Men när pappa kom hem vid femtiden så stack vi till stan och käkade lite, sen kollade jag på ett par vårskor. Eftersom det kan vara behövligt nu när våren är här. Och jag hittade ett par snygga tygskor med lite platå på Deichmann, de hade ett pris på 199:- vilket var väldigt bra och billigt! Så de fick följa med hem. 
 
När vi var klara på stan åkte vi till pappas kompis och hälsade på en liten sväng och fikade lite. Det var väldigt trevligt för jag har inte sett honom på fem år! Och han har fått en liten bebis med sin tjej, som jag inte heller träffat. Så det var väldigt trevligt och det bjöds på hemgjort fika vilket aldrig sitter fel enligt mig iaf :)
 
Men nu är vi hemma och jag ska snart ta och göra mig i ordning och kanske krypa ner i sängen, hoppas ni har haft en bra dag!
Gammal bild.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback