Första skoldagen

Hello!
 
Idag var det första dagen i skolan. Började med att jag försov mig! Braaa jobbat. Nej men det var så att jag hade ställt mobilen på klockan 6, men den hade stängs av under natten så den ringde aldrig! Ohh var så arg när jag vaknade vid sju, och bussen gick halv åtta... Men som tur var hann jag fixa i ordning mig på tjugo minuter och så tog jag bussen till skolan. Ny skola och allt, första dagen var faktiskt rätt rolig. Vi hade inte några lektioner och så är det imorgon också. Så det är väldigt skönt :) Slutade tidigt också! 
 
Nu väntar jag på att pappa kommer hem så ska vi ut och springa, längesedan nu... Men vi ska inte springa så långt som tur är hahaha, min kondition är sämst just nu. Men det ska tränas upp!
 
 

Kommentarer
Adriana Aroose säger:

sv: awesome! :)

2013-08-19 | 18:29:03
Bloggadress: http://aaroose.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback