Långa skoldagar

Halloj!
 
Avslutade nyss ett sååå härligt träningspass, har inte tränat på väldigt länge förrutom i måndags då jag sprang med pappa. Men det var verkligen underbart att få lite träning, ska komma igång ordentligt nu igen. 
 
Har haft en ganska lång skoldag idag, slutade vid fyra ungefär och började vid tjugo över åtta. Imorgon slutar jag dock vid klockan tre, så ska in till stan med mina fina tjejer för lite shopping b.l.a. Får väl se om jag köper något, sånt märks ju. 
 
Beklagar verkligen för att det bara ekar här på bloggen, trillar bara in något inlägg då och då. Lite trist tycker jag men det är ju första veckan i skolan nu, lite längre skoldagar och antagligen blir det mer läxor än i förra skolan. Men ska försöka uppdatera er lite ibland i alla fall! 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback