Mycket att göra

Hejsan!
 
Idag blev jag så himlans lycklig för jag fick äntligen byta halvklass- grupp! Ni kan läsa inlägget under om ni inte gjort det. 
Men hade i alla fall en väldigt lång dag idag, men dock väldigt roliga lektioner som SO, NO, spanska m.m. 
Imorgon ska jag in till stan med Cornelia, Erina och Frida efter skolan. Efter det ska jag hem till min mormor för att sova där i en natt. Det ska verkligen bli supermysigt för jag har inte vart där på hur länge som helst! ♥
 
Sedan på lördagkväll ska jag på kräftskiva med familjen hos några vänner till vår familj. Så ja det är en hel del just nu haha! När jag kommer hem sent, har jag ändå en massa mer att fixa med så hinner knappt tänka på att det lugnt... Men nu slutar jag i alla fall vid tolv på tisdagar så om jag inte hittar på något då har jag en massa tid över. T.ex till att blogga! Att träna hinner jag faktiskt med en aning också, har vart ute och sprungit lite i veckan. B.l.a idag då jag tränade inför imorgon då det blir löpning i skolan på idrotten, vi ska springa 3km. :) 
 
Men nu måste jag fortsätta packa inför morgondagen och städa i ordning i mitt rum lite, som blir alldeles för stökigt när man stressar för att hinna med den där himla bussen på morgonen hehe... 
Hahahahahaha.. xD
 
Ingen aning om varför jag tar kort på mina ben/skor hela tiden hahahaha... 
Alla bilder har sämsta kvalitén men släpar inte direkt med något mer än mobilen att fota med till skolan hehe... 

Kommentarer
Madeleine säger:

såg ut som en fin dag:))

2013-08-29 | 21:36:27
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback