Rixfm- festival

Tjenare!
 
Kom hem för ett tag sedan från en sjukt rolig kväll med mina fina vänner. Klockan sex åkte jag, Emelie och Julia in till stan, sedan mötte vi upp Frida och Amanda. Vi kollade på lite artister på rixfm-festival och träffade lite annat folk. Men när själva rixfm- festivalen var slut var vi på tivolit lite. Efter ett tag drog Frida och Amanda så jag var med Emelie och Julia. Vi hade verkligen jättekul! Åkte nån karusell som var sjukt kul haha! :D Sen kollade vi på rakterna, innan vi åkte hem med pappa och Evelina. 
 
Hade grymt kul i alla fall, ska på marknaden på lördag med familjen också så det blir nog väldigt roligt det med. 
Ni får lite bilder från ikväll här+ en video men sääämsta ljudkvalitén.. 
 
 
 

Kommentarer
Adriana Aroose säger:

Jätte fin design!!!
Ska vi göra bloglovin byte? :)

Svar: Tack detsamma! Ja gärna, säg till när du följer mig :)
Jennifer

2013-08-16 | 12:22:29
Bloggadress: http://aaroose.blogg.se
Adriana Aroose säger:

sv: Följer dig nu, blev nummer 20! skriv vilket nummer du blev :)

2013-08-16 | 16:59:10
Bloggadress: http://aaroose.blogg.se
bambi säger:

Tjeena! Veckans Vackra är nu avslutad och vinnarna länkade! :D Kika in och se om du var en av de 4 som vann! Om inte,var gärna med igen! :D
Puss & kram /Bambi

2013-08-17 | 00:29:27
Bloggadress: http://fames.se/bambi
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback