Saknar gamla skolan juu

Hello!
 
Jag är verkligen redan skoltrött haha... Dagarna är så extremt långa. Inte jättekul att sluta vid fyra precis. Och jag saknar gamla skolan så fruktansvärt mycket alltså... Det är så jobbigt :( Saknar lärarna, själva skolan, klassen, allt. Jag minns hur det var på vårterminen nyss, jag ville knappt ha helg för jag längtade så mycket till skolan! Trivdes helt otroligt bra där... Och så himla nära. Slapp åka buss och allt. Men nu måste man gå upp klockan 6 för att hinna med bussen.
Dessutom har vi delat in våran klass i två halvklasser, så på tisdagar slutar ena halvan tidigare och den andra börjar tidigt. Vi är 6 stycken tjejer i vårt ''tjejgäng'' och jag är den enda av dem som kom i den andra gruppen! Så sjukt trist.Så jag slutar två timmar senare än mina vänner... Har självklart frågat om jag kunde fått byta grupp och förklarat precis varför osv. Men neeej det får jag inte... Trots att det är en annan tjej som t.o.m får byta klass! Förstår verkligen inte... Men aja. Det finns ju ingenting att göra åt det. 
 
Mina vänner var och hälsade på gamla skolan idag också, men jag kunde inte följa med p.g.a att jag slutade senare :( Hade verkligen velat följa med... Men nu ska jag sluta tjata om det hehe. 
 
På fredag ska vi springa 3 km på idrotten, var ute och sprang lite idag men det var så fruktansvärt varmt så jag blev yr och det var såå jobbigt! Hoppas att det är lite svalare på fredag för annars lär jag nog avlida heheh. 
 
Ska försöka göra en videoblogg imorgon om det finns tid för det, slutar dock klockan fyra men ska försöka att fixa tll något. 
 
Men ni får ha det superbra, så hörs vi. Jag hoppas ni förstår varför det ekar här just nu, det är så svårt att hinna med skolan, läxor, fritid + att blogga. Vill gärna hinna ta det liite lugnt i alla fall. Kram på er♥
 

Kommentarer
Emelie säger:

Va fin tröja! :D

Svar: Tack! :D
Jennifer

2013-08-28 | 20:00:02
Bloggadress: http://meli.webblogg.se
Madeleine säger:

ja visst är det jobbitg att sluta sent.

2013-08-30 | 17:29:18
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback