Skolstart snart

Snart drar ju skolan igång igen! Ska på ett sätt bli jättebra tycker jag. För det första så ska jag ju börja ny skola. Blir väldigt spännande tycker jag och dessutom har vi nya klasser, får se hur det blir. Hoppas på att det blir bra! 
 
En annan sak som är bra är att man får tillbaka en hel del vanliga rutiner som man helt snurrat till eller tappat under sommaren. T.ex träning och hälsa... Näää det har jag inte skött så väldans bra under sommaren kan jag ju inte påstå. Träningen har jag tappar väldigt mycket, har mest tagit en promenad då och då. Och det har väl blivit några träningspass men inte alls så som jag tränade innan. Har väl inte ätit speciellt nyttigt heller kan jag ju inte påstå, heheh. Men det ska bli ändring på det, ska få tillbaks det som det var på våren :)
 
Och så blir det ju snart höst, åhhhh längtar såå mycket! Konstigt nog. Men jag älskar alla årstider på ett sätt. Hösten är så underbar för nu efter en himla varm sommar kan det vara skönt att kunna andas igen i lite friskare luft och att klä på sig lite varmare kläder, mysa under en filt vid braskamin, kolla på tv med varm choklad en regnig dag och bara mysa! Och alla färger på löven, gud så underbart! Ska fota mycket och fixa en fin höstig design. Sen har vi ju det nästan bästa av allt... Höstmodet! Hahaha jag älskar höstmodet sååå mycket! :D 
 
Vad tycker ni om att skolan börjar snart igen och att hösten väntar på att få tränga sig in? 
Bilder från höst förra året. ♥

Kommentarer
Sofia R säger:

Fina bilder♡

2013-08-14 | 21:25:04
Bloggadress: http://sofiars.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback