Tvätt- dag

Hello!
 
Idag har jag faktiskt fått en del gjort! Har sorterat alla kläder jag fick av Denise och även sorterat bort en del ur min garderob. Även snyggat till det lite, kanske kommer en video på hur mn garderob ser ut om ni skule vilja det? :)
Sen har jag tvättat en massa, håller på att tvätta nu också men kände för ett litet break för att blogga lite. Tycker ärligt talat att det är riktigt roligt att tvätta, i alla fall om det är snygga kläder haha! Men det låter så vuxet att säga att man har tvättat idag. Ska även stryka lite kläder sen, haha :D 
 
Men sedan ska jag fixa mig i ordning för ikväll då jag ska på Rixfm- festival med lite vänner. Det är inte så bra artister, men en del är väl okej. Men ser i alla fall fram emot det väldigt mycket, har inte träffat en del av tjejerna på sååååååå lång tid så det ska bli jättekul att få spendera min kväll med dem. 
 
Vad har ni för er idag?
Instagram- bild. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback