2 veckor kvar...

Hello!
Kom hem från skolan för ca. en timma sedan, har haft ett prov idag och det gick rätt bra tror jag. När min syrra är hemkommen ska vi ta och baka lite pepparkakor! :D Tyvärr håller snön på att smälta bort för det är så himlans milt ute :'( 
 
Men ska försöka få lite outfit-bilder åt er sen. Ska be snällt till min syrra om hon kan fota lite hehe. 
Så allt hänger på henne, om det kommer upp bilder senare har jag lyckats övertala henne men om inte... Ae då vann hon striden haha. 
 
Och idag är det bara två veckor kvar till självaste julafton! Ihihihihiihihi lycklig.se
Julaftons- outfiten är redan klar, men den får ni inte se förrän då det är dags juu! 
Såhär såg jag ut för ett år sedan. Och två veckor. 
 
 

Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

sv: Tack så mycket:) Ja, bilderna i min header har jag fotat själv:)

2013-12-10 | 14:21:09
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Oj är det bara två veckor..? Tiden går så fort!

2013-12-10 | 18:02:37
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/
MADDISENJ.SE säger:

Oroligt vad fort tiden går!

2013-12-10 | 19:29:14
Bloggadress: http://maddisenj.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback