Lista över 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ohja, en så mycket massa saker så det skulle ta en massa år att skriva allt upp här, det har vi inte tid med va?? 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Absolut, hihi. Men det är inget jag skriver här tyvärr ^^ 

3. Fick någon du känner barn?
Ingen av mina närmsta iaf. 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är. 

5. Vilka länder besökte du?

England(london), Spanien och Danmark. 

 

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
En bättre sommar, eller den var väl bra och så men lite långtråkig ibland :/ 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

11 Januari 2013, kommer aldrig glömma det datumet. 

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Hela slutet av sexan, åhhhh så glad jag var hela tiden. 

9. Vilket var ditt största misstag?
Det beror på lite vad som menas med misstag. Har väl gjort många små misstag men inget jag kommer på just nu. 

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Har inte köpt så mycket själv förrutom kläder osv. men det bästa jag fått måste vara min gitarr och iPhone 5s :D

 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder och kläder! Som man sedan tröttnar på efter en gång ungefär..

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla underbara stunder med nära och kära, o även att jag blev riktigt kär under våren och sommaren. 

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl haft någon förskyning och så men inte vart sjuk direkt så.. 

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Wake me up med Avicii haha, eller Avicii överhuvudtaget, han har ju slagit igenom helt sjukt stort 2013! 

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
Hmm hälften av tiden mådde jag SÅ mycket bättre! Men andra hälften mådde jag mycket, mycket sämre.. Så väldigt blandat! 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Kanske musik, önskar att jag hade ägnat mer tid i somras åt gitarrspelandet. 

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ja absolut, men det är lite privat. 

18. Hur var din julafton?
Underbar! Lugn och mysig. ♥

19. Blev du kär?
Ja det blev jag. 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Idol helt klart! 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jaa! :( 

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har precis börjat på sista delen av Engelsfors- triologin, Nyckeln. Och den lär ju va bästa på hela året :D

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Fattar inte riktigt frågan, men har fått mycket bättre självförtroende inom musik. 

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja, många saker. 

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Hmm, ja. Men kommer inte på något som verkligen var jättestort och så. 

26. Vilken var årets bästa film?
ego. Den var riktigt bra! Men också Catching Fire. 

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var uppe och hälsade på min farmor i Norrland haha. Åt palt gjorde jag också hahah. 

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Eh ingen aning.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Otroligt blandad!

30. Vad fick dig att må bra?
Vårens underbara känslor. 

31. Vilken killkändis har vart snyggast?
Hahah, vet inte. David Rodriguez är ju inte helt ful direkt heh.

Beanieswag

32. Vem saknade du?

Min mamma, mer än någonsin. 

33. Vilken var din bästa månad?
Maj/Juni, helt klart. 

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja det finns det säkert. Men inget jag kommer på i skrivande stund. 

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Kommer ha mer klara mål, försöka få det till ett riktigt, riktigt lyckligt år och ta med mig alla underbara minnen från 2013, och lämna alla jobbiga stunder i det gångna året! :) 


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback