Mini- julafton

Heey friends!
 
Dessa dagar precis innan jullovet är otroligt sköna, inga läxor eller prov, vi får sluta mycket tidigare och ser nästan bara på film. Idag såg vi bara på film och städade skåpen, så vi fick sluta redan halv ett. Imorgon är det bara avslutning och sånt, då går vi från kvart över tio till halv tolv. Haha så himla underbart! 
Men det bästa är att man inte behöver ägna någon tid till skolan, efter skolan också. Inget plugg alls, bara ta det lugnt och verkligen hinna med precis det man vill! Den känslan är obeskrivlig. 
 
Imorgon så är det lite mini- julafton med mina fina vänner, vi kommer ha lite julklappspel och ha en liten mys- tjejkväll hihi. Ska vara hos Cornelia vid halv fyra, men jag sover dock inte över eftersom att jag ska iväg dagen efter. Ska till Annika och hennes barn för att även där, ha lite mini- julafton hihi ^^ 
 
Kommer ni ha någon ''mini- julafton'' före riktiga julafton? 
Förra året. 
 

Kommentarer
VilmaLindberg säger:

Jag har utmanat dig på min blogg! :)
http://vilmacovers.blogg.se/2013/december/utmaning.html#comment på min blogg! :)
http://vilmacovers.blogg.se/2013/december/utmaning.html#comment.se/2013/december/utmaning.html#comment

2013-12-21 | 17:48:45
Bloggadress: http://vilmacovers.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback