12 Februari 2013

Jag hade hemkunskapsprov imorse, det gick faktiskt väldigt bra. Så det känns rikitgt bra att det är gjort för det var lättare än vad jag trott. Men jag pluggade på ordentligt hela kvällen igår så jag skulle bli riktigt besviken om jag inte kunnat en uppgift. 
 
Men efter skolan gick jag, Amanda, Emelie och Julia hem till Julia. Vi åt choklad... Haha :P Nej men vi gjorde inte något särskilt direkt. Planerade lite inför en fest vi ev. ska ha om ett tag. Skulle bli grymt om vi kan för det är i såna fall för alla i klassen. 
När jag kom hem åt vi lite tonfisksås och spaghetti vilket inte satt helt fel i magen kan jag lova. Lyssnar just nu på lite musik och inte gör så mycket. Men ska ta tag i att fixa till lite bilder till min resedagbok, det tillhör skolan. Fick en resedagbok jag skulle skriva i när jag reste bort. Så nu tänkte jag klistra in lite bilder också så jag kan lämna in den imorgon. 
 
Hoppas ni får en toppenkväll! ♥
Bild från imorse. 

Kommentarer
Tyra! säger:

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer men jag har en dagens blogg tävling om du vill vara med..
Btw Din blogg är sjukt fin

2013-02-12 | 20:27:06
Bloggadress: http://ztylebytitti.blogg.se
Rebecca säger:

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig(bara att kommentera jag är med.). :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/2-vinnare-ny-omgang.html#comment

2013-02-13 | 13:28:54
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback