Badhuset imorgon

Kom hem från skolan för ett tag sedan och just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på lite musik. Borde dammsuga mitt rum så ska göra det nu på en gång när jag skrivit klart detta inlägg.
Pappa kommer hem om ett tag så ska vi först iväg till stan eller något och gå lite i butiker. Ska också plocka ihop någon mumsig sallad tills imorrn då jag ska till badhuset med skolan, man fick välja mellan skridskor, badhuset och Säfsen och jag valde badhuset... Men ångrar att jag inte tog Säfsen! 
 
Men efter det ska vi till en hockeymatch. Jag är inte direkt någon hockeynörd men jag kan tycka det är ganska kul i alla fall. 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra dag läsare ♥
Miss summer... 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv. Hoppas du hittade något som du gillade :) Vad köpte du till honom sen? Ska ni hitta på något speciellt idag/ikväll?? :) kram!

2013-02-14 | 14:14:57
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback