Discodans

Plockade ihop en riktig discodans- låtlista på Spotify, hoppade i träningskläderna och körde allt. Precis allt!
 
Som jag sagt förut kommer alltid, alltid, alltid discodansen vila i mitt hjärta, kommer aldrig sluta helt. För herregud, jag har aldrig kört mer än 100% på ett danspass, men nu körde jag minst 110% för ni kan aldrig ana hur svetten rinner, bokstavligen rinner nerför hela mitt ansikte. Vet faktiskt inte om jag någonsin tyckt det vart såhär roligt att dansa discodans. Jag körde verkligen så snabbt jag kunde i nästan en timma. Jag tänkte såhär efter ca. 45 minuter: Nu kör jag två gånger till sen får det va bra för idag!
Men jag kan säga att det inte bara vart två gånger till, jag kunde bara inte sluta! Det var en sån fantastisk känsla. Jag ville bara fortsätta hela kvällen, skulle lätt kunnat gjort det. Men tyvärr har jag lite saker att göra..
Men jag tror att jag ändrar lite i mitt schema, nästa pass får nog bli dans det också! 
 
Det jag ville säga med detta inlägget är att börja på discodans för det är sjukt kul. Nu när jag gått i det 2 år kan jag ju en del steg och kan dansa rätt snabbt, så jag kände bara att jag lika gärna kan träna hemma, eftersom jag tycker det är mycke roligare. Visst, jag kommer inte utvecklas precis lika mycket men det är inte det jag vill mest, det jag vill mest är att känna mig fri och ha kul. 
12607939c717d96cfaa808874fcbeacc_large
308804_2226212169469_1072736114_32468032_754168564_n_large
222743_10151356584789209_208026874_n_large
Bilder från weheartit. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, det är verkligen jättehemskt ju :/ man vill liksom att dom ska leva längre än en själv för man vill aldrig mista dom :( och jag tyckte inte heller att mellon var något att ha.. förstår inte hur dom tänker när dom tar med vissa bidrag! Dom övriga som sökt in måste ju vara helt kassa då :s

2013-02-12 | 10:48:14
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Hannah säger:

Är det bara min dator eller är din header borta? :O <3 :P

2013-02-12 | 17:12:05
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback