Perfekt dag

Hello! Denna dag har vart mycket rolig måste jag säga. Humöret har verkligen vart på topp heeela dagen! Och av någon anledning har jag skrattat genom hela dagen, känns på ett sätt himla kul att vara tillbaka i skolan eftersom man får träffa alla roliga kompisar. Jag har aldrig vart så ''nöjd' över en klass, vår är helt klart bäst. ♥ Men alla är så roliga ju haha. Och man känner alla! Jag har så himla många bra vänner, både tjejer och killar. Så det har vart rikktigt trevligt att träffa alla, har saknat alla.
Och jag kan säga att många har kommenterat min nya hudfärg haha, har ju faktiskt blivit lite brun. Många avundsjuka reaktioner där haha. ;)
 
När jag kom hem tränade jag lite, känns skönt att komma tillbaka och äta vanlig lite nyttigare mat och tränaaa. Jo jag har nog faktiskt längtat hem lite, allt annat än vädret är bra här hemma.
 
Imorgon är det Nationella prov som gäller... Känns kanske inte som världens roligaste men det måste ju göras. 
Men hoppas ni får en bra kväll, kan lova er att jag är så himla glad och peppad på att blogga nu!
Halvtaskig mobilbild men har inte så mycket bilder att bjuda på just för tillfället, har inteladdat över bilder från Spanien ännu. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback