Ridning ikväll

Igår åkte vi in till badhuset och badade lite en stund. Därefter käkade vi lite på Mc donald's och sen åkte vi hem igen. Sen tog vi det lugnt hela eftermiddagen och framåt kvällen såg vi på en hästfilm samt lite annat på tv.
 
Idag vaknade jag upp med huvudvärk men som tur är har det blivit bättre nu, fast det gör fortfarande lite ont. Med en kopp te och en skål flingor och youghurt blev det bättre. Men idag blir det nog mest att ta det lugnt, ikväll ska vi rida lite så det ser jag fram emot. Har inte ridit på superduperlänge nu så jag längtar verkligen!
 
Har inte så mycket mer att dela med mig av just för tillfället men jag hoppas ni också har det bra!
 
Bild från i somras... Hörde förresten att det skulle bli 10 plusgrader nästa vecka, tackar inte precis nej till det för nu vill jag ha vååår!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback