Sjuk

Jag är verkligen ledsen för att uppdateringen legat på botten några dagar. Igår var vi och åkte skidor. Det var verkligen jättekul men jag kände redan då hur trött jag var i kroppen. När vi åkte hem somnade jag i bilen och när jag kom hem somnade jag om i sängen och låg i sängen i mer än två timmar. Jag orkade inte ens röra ett finger och jag överdriver inte. Men framåt kvällen kändes det väl något bättre men jag var hemma idag. Har mått lite bättre idag men kollat på massa avsnitt av Pretty Little Liars. Absolut min favoritserie, finns ingen bättre! Den är så spännande just nu, har några avsnitt kvar sen har jag kollat på hela säsong 1. 
 
Men imorgon satsar jag på att gå till skolan, känner för det första att jag mår mycket bättre och för det andra är det så himla trist att vara hemma själv en hel dag. Visst är det rätt skönt också men jag tycker det är roligare att komma till skolan speciellt efter ett lov. Har inte träffat en enda person i klassen för alla har vart bortresta känns det som. Och jag har ju vart hos moster också så det har inte funnits så mycket tid till det. Så nu ska det bli extra kul att få träffa alla vänner och så igen! :)
 
Jag är mitt uppe i ett avsnitt av PLL så jag ska se klart det, senare ikväll är det ju Top model sverige så det kanske jag ska kolla på. Kramisar ♥
Lyxade till det lite imorse till frukosten, sååå gott♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback