Skridskor och hästfilm

Jag sitter här hemma hos moster och morbror och knappar på tangenterna. Vi kom hit igår och idag åkte vi skridskor från elva till straxt efter ett. Det blev även lite pannkakslunch där någon gång.
När vi kom hem kröp vi ner under filtar och kollade på ''Flicka 3'', jag har sett en Flicka-film förut. Den här var bra men jag tyckte den andra var bättre, kommer inte ihåg om det var ettan eller tvåan jag sett.
Sen åt vi lite middag och så blev det lite efterrätt med kladdkaka, fruktsallad och grädde. Mums!
 
Men om ett tag börjar Top Model sverige så det ska vi se på, vi hörs en annan dag. Kram ♥
Bild från min insta.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback