Tips: Träningsschema

 
Är så otrooligt peppad på att träna en massa, har skrivit upp ett träningsschema för en vecka framåt. Träning är mycket roligare om man planerar! För nu när jag skrivit upp ett schema ser det så himla mycket roligare ut. Längtar tills imorgon då jag får ge allt på mitt träningspass! :D 
Fast jag kan säga att man blir peppad till tusen när man läser Ida Wargs blogg. Helt klart den bästa träningsbloggen jag någonsin läst. Och någonsin kommer läsa. Så kika in på den om du vill hitta träningsmotivation! För av träning mår man bra. Och det är ju superhärligt!
 
Ett exempel är att nå sina mål, och förbättra dem! Då mår man underbart bra. Som idag när jag försökte förbättra mitt redan nådda mål. Mitt mål var att klara 100 armhävningar på 4.5 minuter. För ett tag sedan klarade jag det på 3.56 minuter, idag förbättrade jag det till 3.02 minuter, helnöjd! 
 
Men efter mitt träningspass åt vi god mat och nu ska jag ta ett ordentligt strecthingpass. Härligt härligt!
En väldigt random bild som kanske inte passar till inlägget, men anyway.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback