Träningstips

Tänkte komma med ett träningstips som kan verka töntigt, men för mig funkar detta!
 
När du väljer träningsoutfit kan det lätt bli så att du tar det som är skönast, det kan bli hur fult som helst, det spelar ju ingen roll för ingen ser dig. Men! Välj istället en träningsoutfit som du tycker är snygg. Kanske i din favoritfärg? Detta menas inte med att du måste åka och shoppa massa nya kläder, ta en titt i din garderob och se vad du har. Du har säkert något som är snyggt men går att träna i! Det blir så mycket roligare när man har snygga kläder på sig, för då blir man glad och när man är glad blir man inspirerad och peppad, så vad säger ni... Nästa träningspass blir det de snygga träningskläderna?
Tumblr_mhllsqofhp1rhwxjvo1_500_large
Tumblr_mhgb5kahks1ryp7jko1_500_large

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Guud så härligt! Har du haft det bra?! .. eller dum fråga egentligen, :p Vad har du gjort för något skoj i Spanien?? =)

2013-02-05 | 13:02:25
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback