Videoblogg

Glöm inte kommentera!

Kommentarer
Hannah säger:

Har typ ingen ide på videos ;) :P Men har en fråga.. Vilken kamera använder du? :) Till foto, film osv.. <3

Svar: Jag har bara en vanlig digitalkamera när jag fotar, ibland lånar jag pappas systemkamera men oftast är det med mig egna Canon PowerShot A3200 IS. När jag filmar med redigering i videosarna använder jag min pappas digitalkamera för min egna går inte att redigera med. Men när jag gör korta videos utan redigering är det med min egna digitalkamera. Hoppas du fick svar på din fråga annars får du säga till om svaret inte var tydligt :)
Jennifer

2013-02-16 | 23:14:37
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Olivia säger:

Jag tycker den här videobloggen var kul att kolla på, så typ något i den stilen. Annars skulle skulle det vara kul med en Room Tour :D

2013-02-16 | 23:53:38
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback