Cupcakes on my nails?

Hej på er!
 
Idag har jag hunnit träna, plugga, gå ut en promenad, ätit (hehe) och lite annat. Jag skulle egentligen ha fixat mina naglar lite också men tar det imorgon också. Ska nog klippa ner de ganska mycket så de blir jämna. Måste verkligen börja sköta mina naglar ORDENTLIGT nu! De är så tråkiga och ojämna... Så ska börja med att klippa ner de lite. Och imorgon ska jag måla på något fint lack, så det ser lite finare ut ett tag. Jag brukar oftast ha mina naglar målade men kan ju vara utan nagellack någon dag bara , tror inte jag dör precis haha ;)
 
Imorgon efter skolan ska vi till Sebban, vet inte riktigt hur många vi skulle vara men Andreas skulle med och kanske kanske Amanda. Vet inte om det var någon mer, har inte fått svar ännu hehe. 
 
Men nu ska jag avrunda detta inlägg och så kanske vi hörs senare!
Hade cupcakes- naglar för ett tag sedan, funderar på att göra något lite roligare motiv eller mönster, vi får se. Och ja ni ser att mina fingrar ser torra ut men de är inte så torra haha, det är bara från nagelfilen. 

Kommentarer
F E L I C I A säger:

sv: åh tack dsm gumman! blir så himla glad att få sånna kommentarer :) <3

btw, sjukt coola naglar! kan du inte visa hur man gör på ett inlägg? skulle villja med ha sånna cupcakes nails! fan va tufft :D

2013-01-13 | 19:57:26
Bloggadress: http://www.feeilla.blogg.se
julia säger:

Fina

2013-01-13 | 20:00:54
Bloggadress: http://photoojuliaa.blogg.se
MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg! säger:

Åh söta naglarna blev! :3
sv: aaaw du är så söt! <3 Jodå allt är bara bra här, sjdå? :) Kramar Louise Nosebleed!

Svar: Tack så jättemycket :)
Jennifer

2013-01-13 | 21:31:10
Bloggadress: http://missnosebleed.blogg.se
Elin♥ säger:

Sv: Åh tack vad glad jag blir! tack du :D

2013-01-13 | 21:57:19
Bloggadress: http://elinsfotoliv.webblogg.se
Sofie säger:

Men vad coola!! Önskar att jag också hade tålamodet att fixa såna fina naglar!

2013-01-14 | 20:35:26
Bloggadress: http://themusicneverstops.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback