Digistivekex

Hej på er!
Kom nyss hem från skolan och slänge i mig en liten macka, men jag är fortfarande sugen och hungrig på något så kanske tar något kex, vi har digistivekex hemma just nu och det är verkligen min favoritkaka/kex! Det var så längesedan jag åt det också... Men det är så underbart hihi!
 
Hade b.l.a syslöjd idag, började på korsstygn. Ska skriva ONE DIRECTION på och min kompis ska göra samma sak hehe. :P 
Och idag hände en sån bra grej, men det är inte säkert ännu så kan inte säga än. Men när jag vet klart så säger jag självklart :)
 
Men nu ska jag bannemej ta ett digistivekex för det saftas(kan man säga så?) i munnen på mig haha.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback