Full fart

Godkväll!
När jag kom hem idag tränade jag magen, mycket skönt när det brännde lite i magen hehe.
Vid femtiden kom pappa hem och vi åkte först till coop, och där hittade vi både värmeskyddande mousse och spray för extremt bra pris! Dessutom ett bra märke, TRESSemmé eller vad det nu hette,
Ska testa någon dag, kan ju dock inte säga om det blev bättre efter bara en gång, för det här jag har nu förblir ju slitet tyvärr, finns inte så mycket att göra. Förrutom det jag redan gör då.
 
Men när vi va klara på coop åkte vi vidare till stan och jag hittade b.l.a korta badshorts, för tjejer. Har alltid velat ha såna så nu såg jag liksom såna för ett bra pris och de satt bra, så varför inte?
Vet förresten redan en hel del saker jag ska önska mig när jag fyller år i april hihi. 
 
Sedan tog vi en varsin sub på subway, har aldrig vart där men jisses vad jag gott det var! Tog en fullkornsbröd med ost, kalkon, gurka och tomat. Riktigt gott!
När mackan var i magen och vi var mätta och belåtna åkte vi en sväng till farmor för de åker hem imorgon, men det blev bara en kortis för sen åkte vi hem och nu ska jag snart fixa mig för att sova. Vill kunna gå upp tidigt imorgon också så det är bäst jag kanske sätter lite fart :)
Godnatt!

Kommentarer
Julia säger:

Klart du har vunnit sötnos :) <3

2013-01-10 | 00:05:18
Bloggadress: http://beautybyjulia.blogg.se
Josephine säger:

Fin blogg!
Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar om du har lust!
Kram

2013-01-10 | 09:10:40
Bloggadress: http://nattstad.se/JosephineF
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-10 | 14:31:40
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback