Jan. 02, 2013

Hej på er!
Gör ett litet inlägg från mobilen för jag är hos farmor. Vi gick upp vid åtta idag för att åka till farmor, var sjukt trött men bäst att börja öva innan skolan börjar ändå. Har sovit väldigt länge de senaste dagarna men ska försöka gå upp lite tidigare. Men vi har ätit frukost här och så har vi vart nere en sväng i tvättstugan, nu gick de ner en sväng igen men jag valde att stanna kvar här uppe. Vi ska kanske gå ut en sväng senare, kanske skulle till ett cafe men jag vet inte riktigt. Men jag har ju gjort lite tidsinställda inlägg som kommer dyka upp under dagen. Så även om jag inte kan uppdatera massor idag kommer uppdateringen inte vara så himla tokig :)
Plockade förresten fram ett hårband jag använde jämt i våras och somras, så här får ni även någon sorts "dagens look"!





Kommentarer
Lotta säger:

Sv: God fortsättning! =) Vad ska du hitta på för skoj idag?? :)

2013-01-02 | 10:43:25
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Beatrice Jakobsson (foto) säger:

sv: Tack så mycket!! :)

2013-01-02 | 11:54:08
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se
wilma säger:

Vilken fin blogg :D
hur gammal är du? :)

2013-01-02 | 14:27:50
Bloggadress: http://lifeoverhere.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback