Spanieeen

På Söndag lämnar vi Sverige och kylan och sticker till Spanien, Teneriffa. Ni anar inte hur härligt det ska bli! Kan sitta vid poolen och havet och sola, bada, ta det lugnt, äta glass, slippa skolan och dessutom är det All Inclusive! Kommer dock få med mig lite skolarbete men det mesta gör jag nog på Lördag. Fast såklart, hellre sitta och göra skolarbete vid poolen i solen än att sitta i ett klassrum och se det dystra mörkret utanför. 
 
Det är gratis wi-fi på hotellet så kommer kunna blogga ändå. Men som ni förstår kan jag inte blogga lika mycket. Men visst, jag uppdtaerar er så fort jag har tid och lust. :)
Bilder från Cypern 2012, och sista bilden när vi skulle åka hem haha. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, min helg var galet bra faktiskt! =) Har du haft en bra start på veckan då? :)

2013-01-22 | 22:00:13
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback