Hatar rubrik

Heey! 
 
Nu är jag äntligen tillbaka. Vi kom hem igårkväll efter en lång flygresa. Hatar att flyga hem, dit är okej. Men hem... Man vill bara hem på en gång och vill inte hålla på att åka tåg, flyga, bil och så vidare. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, tagit ett bad har jag gjort. Himla skönt. Ikväll ska vi käka tacos och sen ska jag åter igen ta det lugnt, haha. Ska se till att ladda över lite bilder till datorn så att jag kan blogga om min resa, kanske imorgon? :) Vi får se...
 
Ni får väldigt gärna säga vad det är mest ni vill läsa om om min resa, vet ju inte riktigt vad ni vill läsa om :)
Insta- pic. 

Kommentarer
Fanny-Filippa-Clara säger:

Fin blogg,allt bra? :)

2013-07-31 | 17:43:12
Bloggadress: http://muppisarna.blogg.se
Anonym säger:

Visa vad du köpte !!!!!

Svar: Det kommer! :)
Jennifer

2013-07-31 | 19:33:50
Olivia säger:

Det hade varit kul om du hade skrivit lite om vad ni gjorde varje dag! :)

2013-07-31 | 23:51:14
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback